Anbefalte innlegg

Jeg er den stolte eier av en 2003 VW Multi, og jeg er den stolte eier av en MFD av ukjent årgang (står sikkert på den). En vakker dag har jeg skrudd ferdig & kobla MFDen rekti opp.

Men jeg har ingen kart-CD med, og da sniker spørsmålet seg fram :

-"må" jeg handle en flette ny CD med oppdaterte kart fra H. A. Møller, evt VAG eller kan man "låne" kompisens CD for denne softwareoppdateringa ?

Når det er sagt har ikke MFDen vært påkobla strøm på etpar år, så det kan jo tenkes man istedet må gjennomgå softwareinnstallasjon.

-noen idé om hvor jeg kan lese meg opp på temaet ? Og, nei, jeg snakker ikke tysk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme spørsmål for samme MFD men for "ny" bil - har en 2000-mod VW CC syncro jeg ser for meg å montere MFD'ern i, duger det å "låne" kompisens CD eller "må" jeg handle flette ny CD i Tyskland / web ?

Jeg har for øvrig siden sist anskaffet meg ryggemakera som jeg ser for meg å koble opp og mener det i det minste på det teoretiske plan skulle være plankekjøring, inntil man så funderer på å la signal inn også kunne føre DVD-signaler til MFDern. Kjente skjær i sjøen der ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.