1994 S4. Ladetrykk og feilkoder efter resirk bytte.

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tested i dagen en Forge Resirk men mistet turbotrykket underveis.

Skiftet så tilbake til den orginal ventilen men fremdeles samme feil.

Bilen fikk montert i ECU med 280chip og 1.5bar mapsensor.

 

Syntomer:

Ser og kjennes ikke ut som den lader noe inn på motoren. Display in dash viser 1.0 (0.0bar) på bar måler.

 

VAG-COM error:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 06-00 - Signal too High

 

Noen tanker om dette? Feil søk? Nødmodus? : rolleyes

PS!!

Har bare en sånn billig vac-com kabel så ingen mulighet av nullstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis displayet viser 1.0 atm hele tiden, er slangen fra innsug til ecu hoppet av.

Vanligvis hopper den av i fukt fellen, ved torpedoveggen.

Søk i tråder, så finner du mye om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Rune.

Takk for svaret.

Tenkte ikke på den. Skal få skjekket dette asap. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med litt flau ettersmak kan jeg opplyse at feilen var da ordnet. :D Ecu slange var løsnet under panser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he..

Det er uhyggelig enkelt å rote seg bort i "vanskelige" løsninger, når du har problemer.

Jeg har selv gjort dette selv, mange ganger.

Har de siste årene begynt å tenke litt Rema 1000.

" det enkle er ofte det beste":p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.