#1 Skrevet August 6, 2011 (endret) Hei, Tested i dagen en Forge Resirk men mistet turbotrykket underveis. Skiftet så tilbake til den orginal ventilen men fremdeles samme feil. Bilen fikk montert i ECU med 280chip og 1.5bar mapsensor. Syntomer: Ser og kjennes ikke ut som den lader noe inn på motoren. Display in dash viser 1.0 (0.0bar) på bar måler. VAG-COM error: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 06-00 - Signal too High Noen tanker om dette? Feil søk? Nødmodus? PS!! Har bare en sånn billig vac-com kabel så ingen mulighet av nullstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2011 Hvis displayet viser 1.0 atm hele tiden, er slangen fra innsug til ecu hoppet av. Vanligvis hopper den av i fukt fellen, ved torpedoveggen. Søk i tråder, så finner du mye om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2011 Hei Rune. Takk for svaret. Tenkte ikke på den. Skal få skjekket dette asap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2011 Med litt flau ettersmak kan jeg opplyse at feilen var da ordnet. Ecu slange var løsnet under panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2011 He he.. Det er uhyggelig enkelt å rote seg bort i "vanskelige" løsninger, når du har problemer. Jeg har selv gjort dette selv, mange ganger. Har de siste årene begynt å tenke litt Rema 1000. " det enkle er ofte det beste":p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...