#1 Skrevet August 6, 2011 (endret) Har jo sett " oppskrift " her inne på dette før men finner det ikke igjen: flau : Bestilte nybilen uten bokstaver , men jaggu hadde dem montert superb merke/bokstaver allikevel: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2011 fiskesnøre og sitrusrens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2011 få møller il å ta det av for deg da? om du har bestilt det uten så skal det jo være uten viss ikke så har jeg pleid å varme opp med varmepistol også ta en fiskesene bak bokstavene. så fjerner du bare limrester med sitrusspray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2011 Tanntråd funker fett også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2011 Takk for tips:tilber: Kjøpt hos Albjerk på Lierstranda som igjen har kjøpt hos Møller:p TDI 4 x 4 merkene er tatt bort/ ikke satt på. Er vel for mye forlangt at bilnavnet også skulle bort da:o Hvor kjøper man sitruspray ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2011 Wurth har;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2011 Et tips. Hvis du skal ta de av med enten tanntråd eller fiskesnøre. Bruk hansker!! Jævli vondt med bare fingerene. Jeg varma opp hver bokstav med en varmluft pistol og "skjærte" de av ved å ta tanntråden frem og tilbake bak merket. Etterpå rensa jeg med citrusrens og polerte over bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2011 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...