Anbefalte innlegg

har akkurat hentet bilen min fra straume terminal no. og den var ikkje lika heil slik den var i går når eg parkerte den.

nokon har vert å knust høgre passasjervindu, åpna panseret og vert inne i bilen. ingenting er blit stjålet. annlegget, høyttalara og cd'er låg i bilen men det har ikkje blitt tatt.

eg veit ikkje om eg skal anmelda det sidan ingenting er blitt tatt men skal ta ein telefon til politiet imårra.

så viss det er nokon som har sett eller hørt noko som har skjedd på parkeringsplassen ved straume terminal natt til idag. søndag 27 mars. eg parkerte bilen i går klokka 20.00 og henta den no klokka 21.00

kom med tips viss du har hørt eller sett noko.

 

P3270071.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At ikke folk kan gi faen også, føler med deg. medl det til politiet, mulig dem kan finne noen fingeratrykk da.

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annmeld!

 

Om ikke annet for statistikken sin del...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart Snuten kommer og tar fingeravtrykk. hehehe.... Hvem planet er det du er på siden du svarer noe så hinsides sinnsykt dumt? :) (Jeg tror du bare svarer for og svare liksom, for og øke anntall post. Ække det litt teit liksom?)

 

Fryktelig til svar a gitt.

 

Kan nå legge til at det ikke er obligatorisk for politiet at de gjør dette heller. RIGHT back at ya....

 

Tok ikke på bilen min, og heller ikke til noen andre jeg kjenner..

 

Edit: Trur heller ikke denne saken kommer til å bli høyeste prio på politihuset i Bergen heller. Iallefall siden det ikke er borte no heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan alltids melde det, men spørs om de gjør noe.

-Skjedde det samme med min Audi B4 i sommer på fjell, knust rute, hadde vært folk i bilen, men ingenting borte.

Da jeg nevnte det for sheriffen såg han bare rart på meg og spurte hvorfor jeg skulle anmelde noe når det ikke var noe borte, var sikkert for mye papirarbeid for han... Hadde sikkert viktigere ting fore, feks spane på folk som spinner på bensinstajonen etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha igjen penger av forsikrings selskapet for det vinduet så krever de at du anmelder det tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer til å ringe purken idag og høre om dei har fått inn fleire beskjeder om knuste vinduer i dette området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig surt......... Idioter... Skulle sikkert stjele bilen og kjøre gris siden de har vært under panseret og ikke stjelt noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerat av meg som hadde innbrudd i bilen for ett par uker siden. Der kom dem ihvertfall og tok fingeravtrykk inni bilen og på bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha igjen penger av forsikrings selskapet for det vinduet så krever de at du anmelder det tror jeg.

 

Tror ikke det akkurat vits å tenke på noe forsikringssak i denne sammenheng, hvem betaler 2000kr i egenandel når man kan betale 300 for en brukt rute...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det akkurat vits å tenke på noe forsikringssak i denne sammenheng, hvem betaler 2000kr i egenandel når man kan betale 300 for en brukt rute...

 

Eeh, har 0kr i egen andel på glass jeg, men har du 2000kr i egenandel på glass hadde jeg kanskje ikke tatt det på forsikringa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt!!! Hadde det vært i Iran hadde de ansvarlige fått kappa av hender. Ganske genialt i grunn. Hehehe... Får tak i billi rute vettu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt!!! Hadde det vært i Iran hadde de ansvarlige fått kappa av hender. Ganske genialt i grunn. Hehehe... Får tak i billi rute vettu.

 

kan du skaffe billig rute????

har vert å spørt på lønningen og naf bildeler men dei hadde bare til 2-dørs

men møller kunne skaffe på ubestemt tid fra 800-1200kr ruta

skal høra med div glassfirmaer i mårra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har med autoglass i damsgårdsveien..

 

Det er en av norges største bil glass grosister.

 

Sist jeg hørte med dem så hadde de alt av golf ruter inne..

 

Kan høre med deg i morgen om du vil..henter stort sett der hver dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har med autoglass i damsgårdsveien..

 

Det er en av norges største bil glass grosister.

 

Sist jeg hørte med dem så hadde de alt av golf ruter inne..

 

Kan høre med deg i morgen om du vil..henter stort sett der hver dag

 

vist du skal der i mårra så kan du høre om dei har.eg kjøre forbi der i mårra ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du skaffe billig rute????

har vert å spørt på lønningen og naf bildeler men dei hadde bare til 2-dørs

men møller kunne skaffe på ubestemt tid fra 800-1200kr ruta

skal høra med div glassfirmaer i mårra.

 

De sender på dagen og billigere enn andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.