#1 Skrevet August 6, 2011 (endret) Noen som har koblingsskjema til denne bilen? Er ikke liv i nærlyset mitt på ene siden lengre. Er ettermontert xenon. Har byttet pærer og ballaster, problemet ligger ikke der. Har ikke 12v på ledninga til pæra. Hvordan forgreiner ledningsnettet for nærlys videre utover? Har parklys, tåkelys og langlys som fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2011 Jeg har det på .pdf Send meg mail adressen din, så skal du få det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2011 Jeg har det på .pdfSend meg mail adressen din, så skal du få det. Takk skal du ha Sender det på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2011 Har du gjort det mest vesentlige og sjekka sikringene? Det er separate sikringer til høyre og venstre, og separate til nær- og fjernlys, dvs. 4 sikringer bare til nær- og fjernlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2011 Har du gjort det mest vesentlige og sjekka sikringene? Det er separate sikringer til høyre og venstre, og separate til nær- og fjernlys, dvs. 4 sikringer bare til nær- og fjernlys. Hmm.. tuller du? Tenkte automatiskt at nærlyspar og fjernlyspar gikk på samme sikringer. Men når man nå tenker seg om er det vel fornuftig at ikke alle lysene går samtidig om en sikring går Skal sjekke dette i morgen. Er vel der feilen ligger Av og til blir jeg imponert over meg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2011 kobler meg litt inn på denne her jeg.. er det forskjellige sikringer til venstre og høyre tåkelys? har et tåkelys som er gått ,ettermontert xenon, så rart at bare ene pæren har gått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...