Anngående airbag styreenhet - audi a6 94mod

Anbefalte innlegg

Hei .

Er på leit etter styreenhet som jeg har nevnt i tittelen ovenfor.

Det jeg har stusset litt på er at di få styreenhetene jeg har funnet på internett av brukte deler. har en anen type bokstav til slutt enn det som er på den styreenheten jeg har.

det delenr jeg har er: 8a0959655a (en type bosch)

og di jeg har funnet på nettet har en C til slutt i stedenfor A som jeg har . årsmodellene er fra 95-97 årgang.

så det jeg lurer på, kan jeg bytte til en sånn type som kun skiller 1 bokstav anderledes.. eller vil ikke dette fungere?

og hvorfor har 95,96 og 97 mod annen type styreenhet? min er da en 94 mod i følge vognkortet.

Mvh Vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke svar på spørsmålet ditt men..., jeg driver og demonterer en -94 Audi 100 som har airbag. Jeg kan sjekke delnr på denne og se om det harmonerer med det du er på utkikk etter? Hvor ligger denne styreenheten i så fall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men har funnet ut at jeg kan bruke begge di to styreenhetene som har 2 forskjellige bokstaver til slutt.. men om du vil demontere den ut så sitter den under aksebegeret i framkant på en måte. så du må av med noe deksler osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Nr på styreenheten jeg har var ikke i nærheten av det du har. Så da er det sikkert to forskjellige systemer ute og går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja spørs nok det. er vel litt eldre model den bilen du har sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.