#1 Skrevet August 8, 2011 For å gjere saken kort, bilen har vert inne for retting pga skade. Det blei byttet 2 dører. Saken er at når du åpner opp dørene høyrer du metall klangen i dørene. Dette er nok pga dei ikkje har lagt asfalt plater i dørene. Dette må vel være lov å klage på? Ikkje slik på andre sida der det er "orginal" dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2011 veit du at det er uorginale dører som er satt på? jeg tror nok ikke at hadde det vært asfaltmatter i disse hadde denne lyden blitt borte. i de orgianle dører er ikke asfaltmatten mer enn ca 10X15cm og det er mest pga støydemping den er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2011 Er ikke døra justert riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2011 Hadde samme problemet etter dørbytte jeg å, var ei lita remse med gummi på innsiden som manglet. Jeg fikk fiksa det så bare å klage det til du får fiksa det. Jobben ble gjort hos Møller hvis det er til hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2011 Det skal være orginale dører- Snakket med dei, og dei la seg flate og skulle ordne det neste veke. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...