#1 Skrevet August 8, 2011 Hei, folkens. Jeg har en importbil, så det er ikke automatiske kjørelys. Er dette mulig å kode med VAG-COM, eller må jeg inn med relé og kabling? Er rimelig grønn på Audi og bil generelt, har ikke hatt lappen lenge. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2011 Svaret er ja, begge deler. A4 B6 finnes med to forskjellige typer elektronikk. På noen biler holder det å programmere, på andre må du til med noen ledninger på baksiden av lysbryteren i tillegg. Man må koble til PC for å finne ut av dette. På den enkle typen elektronikk får man bare programmert inn parklysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2011 Ok, takk for svar. Noen i Oslo-området som kan være behjelpelige med å fikse dette mot betaling, uansett om det trengs relé/kabler eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2011 Jeg kan hjelpe til hvis det er kun koding som må til hos deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...