Anbefalte innlegg

Var innom Svendsen Eksos med golfen. Bakerste lyddemper er gåen og den miderte var god og rusten, så den bør byttes samtidig.

Fikk en pris på 3300,-. Finnes det gode og billigere alternativ i Vestfold Omegn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som svar på eget spørsmål, var jeg innom Biltema. De hadde kun fra 83-modell. Endte dermed opp hos Bilxtra som kunne levere kjapt for ca 950,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesby-Golfen min (den godt brukte 77 LS'en i avataren) hadde kun lyddemper bak. Det er jeg rimelig sikker på at bilen din skal ha også, så mulig det har vært bytta til den nyere typen en gang i tida siden du skriver at du har potte foran også. Foran var det bare et fleksirør og siden strake veien fram til bakre potta. Ved anledning kan du titte under 75 Sciroccoen til Jan Tore Kopperud. Den har samme løsninga som var på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun lyddemper bak. Den midterste er ikke å oppdrive, men satser på å lage noe custom med litt hjelp.

Blir antagelig montert i dag, hvis jeg er heldig : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.