#1 Skrevet August 8, 2011 Hei, funderer på å bygge om mi utslitte s4 overføring som jeg har på bilen i dag. Bilen er en typ85 med 01e 6trinnskasse. Har nå modifisert ei S4 overføring til å passe, men foringene i overføringa samt opphenget til girstanga er veldig slakt og dårlig. Jeg har også alt for lang vandring mellom revesj venstre til 5. 6. Giret helt til høyre, vil lage ei ny stram sak, men trenger inspirasjon! Jeg kunme temlt meg å lage den med uniballs på det meste/alt av ledd. Vil tro at det ikke blir så ulikt gamle rallyaudier med manuellgir, noen som sitter på noen bilder av en typ85 med oppgradert overføring? Tor-Steve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2011 Here you go mr http://ker-innovatec.de/index.php/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=77 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2011 Det var akkurat slik jeg hadde tenkt det, med utveksling og det hele Men jeg blir ikke å bruke 800Eur på noe slikt, så det blir å lage selv på akkurat samme prinsippet, samt oppgradere alt på kassa også. Hvordan skal en få selve stanga fremover mot kassa til å gli inni den hylsa på girspaka? Må jo nesten ha et lager der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...