#1 Skrevet August 8, 2011 Noen som vet hvor mye forskjellen er på hjulavstanden på disse to bilene? Vet att Mk3 er noe breiere men hvor mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2011 Jeg har forstått det slik at det er 1cm bredere pr side. ser slik ut på min mk2 også.' Men har ingen garanti for det, andre sier 1cm til sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2011 Har hørt 7mm per sider, altså 1.4cm til samens, men begynte å tvile voldsomt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2011 Har hørt 7mm per sider, altså 1.4cm til samens, men begynte å tvile voldsomt nå. Hehe, da ble det enda vanskeligere. Om du trykker deg inn på tråden om den røde golfen min, så kan du iallefall se hvordan det ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2011 Ingen så vett detta nøyaktigt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...