Interiørlister skal skiftes

Anbefalte innlegg

Hei : vinke :

Skal til og skifte interiørlister fra "tre" til "carbon". Vil helst ikke at disse listene skal bli ødelagt når jeg demonterer disse. Merket at de satt voldtsomt fast. Har ikke blitt byttet før, stått siden orginalt. Noen som har noe evt. teknikk eller tips til ditte her? :)

Takker for svar: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken type bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A4 B5, prefacelift. Har fått av midtrammen med cdspilleren/Air condition der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med noe som helst Macgyver løsning engang? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å pirke av låseskivene i bakkant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen verre sak en de? Hvordan gjer man de på dørlistene da? Må jeg demontere sidedøra og ta av låsene bak? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, På alle 4 dører. For å få ut den lille lista til venstre for rattet må du av med dekseler under rattstammen. For å ut med den lange lista må du ut med så og si hele midtkonsollen, og hanskerommet.

Lykke til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, På alle 4 dører. For å få ut den lille lista til venstre for rattet må du av med dekseler under rattstammen. For å ut med den lange lista må du ut med så og si hele midtkonsollen, og hanskerommet.

Lykke til! :)

Passer veldig bra at jeg hadde av midtkonsollen i forrigårs, da jeg lagde til turbotryksmåler.. Monterte på igjen igår.. Jaja, på igjen imorga og skru da:)

Tusen takk for hjelpen!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, julian! Var visst ingen sak alikavell ditta der med gode råd fra deg! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.