#1 Skrevet Mars 27, 2005 Hvordan er slite styrke på ett slikt dekk å hvor mye bedre er det enn vanlig sportsdekk?? Noen som har prøvd dette dekket: Toyo TRAMPIO R888 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Hadde Yokohama A048(om jeg husker riktig på S3-en, medium hardhet iallfall) Det satt på veldig mye bedre så lenge det var varmet opp. Slitestyrke er en del mindre, men kommer jo ann på bruken. Men er ikke noe særlig til langkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 Spekkulere på å legge på sånne dekk sjø. Men vis de slites med en gang gidder jeg ikke. Holder de 50% av ett vanlig dekk da. Kjører rolig vanligvis men skal jo også brukes på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 Jeg har 4 stk Yokohama gateslicks i dimensjon 205/55-15 til salgs. Skal få alle 4 for 750 kr. De holder vel en sesong med banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan er slite styrke på ett slikt dekk å hvor mye bedre er det enn vanlig sportsdekk?? Er et inntressant spørsmål for min del. Hvordan er slite styrken på gateslick kontra "sportsdekk" ved daglig bruk og som allerede spurt: langkjøring? Gateslick må vel 'varmes' opp før de funger optimalt i motsetting til "sportsdekk" som er tut og kjør. Dvs at gummiblandingen er hardere?? Og hvordan er våt egenskapene på gateslick? Men har uansett forstått at gateslick slittes forterre enn vanlig dekk. Men det går vel kanskje å tilbakelegge 140mil tur/retur våler + en helg kjøring og enda ha gummi igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 Jeg har 4 stk Yokohama gateslicks i dimensjon 205/55-15 til salgs. Skal få alle 4 for 750 kr. De holder vel en sesong med banekjøring. La meg tenke på det en dag eller to så skal du få beskjed om jeg tar dem eller ikke. Tenkte egenti å legge gatesliks på sommerhjula som er 17" men hadde kanskje vært bedre å fått det på ett annet sett felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 Gateslicks trenger ikke ha en "lav" profil fordi de har ganske stive dekksider. Dessuten så trenger ALLE typer dekk mer eller mindre oppvarming for at de skal yte optimalt. Har selv snurret på Våler-banen da jeg satset litt for friskt med kalde dekk på min gode gamle Jetta II med 1,6 td motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...