#1 Skrevet Mars 27, 2005 Noen som veit om dette går?? er fullstendig klar over at det ikke er riktig innpress på felgene.. men har bestilt felger til caravella og den ser det ut som ikke kommer på veien i år kanskje og da tenkte jeg om jeg kunne ha brukt disse på Passat`n så lenge.. er snakk om 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Noen som veit om dette går?? er fullstendig klar over at det ikke er riktig innpress på felgene.. men har bestilt felger til caravella og den ser det ut som ikke kommer på veien i år kanskje og da tenkte jeg om jeg kunne ha brukt disse på Passat`n så lenge.. er snakk om 20" Jepp det går fint! 9,5x20 ET43 subber akkurat innover foran på min 3BG (testa bakfelgen foran, glad den ikke passa, ellers hadde jeg blitt deprimert og måtte bestilt 2 stk 9,5" felger til som erstatning for 8,5x20 ET35, hihi!), men 9,5" ET43 stikker jo 14mm lengre inn enn 8,5" ET42, så det går fint. Men ideelt sett så ville jeg spacet ut forfelgen 5mm og bakfelgen 10mm slik at du får ET37 og 32, det ser bedre ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...