#1 Skrevet August 9, 2011 Er dere klar for et nytt treff med bane kjøring og bil prat rundt grillen? Nå har jeg hørt så mye bra om den nye banen på Rudskogen, gleder meg som en liten unge!! Har dere tenkt noe mer på når dere vil kjøre bort? Jeg personlig kunne tenkt meg å kjøre etter lunsj på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2011 Normalt pleier vi å kjøre i 9tiden om morgenen slik at vi kommer frem på en ok tid. For min del spiller det ingen rolle... Jeg bare håper at Sören har fått skikkelig orden på VR6'en sin til da slik at vi i det hele tatt kommer oss av gårde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2011 Er det andre enn du og Søren som skal reise bort? Normalt pleier vi å kjøre i 9tiden om morgenen slik at vi kommer frem på en ok tid. For min del spiller det ingen rolle...Jeg bare håper at Sören har fått skikkelig orden på VR6'en sin til da slik at vi i det hele tatt kommer oss av gårde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2011 Regner da med det:) De popper vel opp under her i denne tråden etterhvert tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2011 Vet ikke hvorfor den ikke er klistret, men... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=215405 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...