#1 Skrevet August 9, 2011 noen som har noen formening om hva det kan være? har ikke gnist på syl 1 og coilen og pluggen er hel. noen som har koblingsskjema eller om noen vet om det ligger noe på nett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2011 var en av tenningsmodulene som var deffekt. noen som vet om det er andre en møller som selger disse? bosch nr 0227100209 og vag nr 4a0905351a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2011 Bilekstra, hellanor, mekonomen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2011 mekonomen har ikke. får sjekke litt videre i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2011 De kan skaffe alt av bosch på ganske kort tid hvertfall ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2011 mmmmm sa dem ikke skaffa når jeg ringte. får ta en ny tlf i morgen og sjekke da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2011 http://jhmotorsports.com/shop/catalog/ignition-control-module-for-27t-beru-p-83.html?osCsid=206fb874c0d5ee65f2418ad8bd011e16 .Vet ikkje om du kan bruke denne,er det de 2 oppå luftfileter boxen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2011 Jeg har liggende om du ikke får tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2011 fikk tak i 2stk brukte i dag for 500spen så nå går den som en klokke igjen og jeg har en i reserve på lager:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...