#1 Skrevet August 9, 2011 Passat 2000 mod 1.8t lyser og slukker om hverandre sjekket klosser forran og de er det igjen ca 2 cm på så de er ikke slitt. Er det slitasje varsler bak på disse? Eller er det noen som har vært borti dette før: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2011 sjekket bremseveske nivå? viss ikke kan de verr brudd eller dårlig kontakt i følerene til bremsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2011 Sjekket nivå for veske ja det er til max. Tok av begge forhjul og dro litt i ledningene ser ut som det ikke er brudd der. Er det følere bak også? Finner jeg ut noe med vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2011 kan verr rusk å rask i kontaktene, på min har forriger eiger koblet fra bremsebelegg varsele siden han aldri fikk de bort på min b5 er det hvertfall ikke bak. En sjekk med vag com ville vell finne ut om en føler er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2011 Da byttet jeg til nye klosser i dag,og de lyser fortsatt er dette noe som må slettes med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2011 Prøvde med vag-com i dag men det kom ikke opp noen feilkoder utenom en til vifte til varme. Noen andre ider hva det kan være skal på eu til mandag med bilen så skulle ha fikset dette til da. Har nye klosser også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2011 Ingen som veit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2011 Får ikke opp bremseklosslitasje på Vagcom nei. Er garantert ledningsbrudd. Pleier å bli brudd ca. der pluggen i karosseriet er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2011 Takker da sjekker jeg dette i morge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2011 Finner ikke noe brudd,tok av begge kontaktene ved hjulet men dette lyser fortsatt hvordan kobler jeg dette iriterende lyset av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2011 Hvis du kobler sammen ledningene slukker lampa. Ta av stikkeren på f.eks venstre side og lask sammen ledningene i kontakta. På med tenning og se om lampa slukker. Gjør den ikke det ligger feilen på andre siden. Har du tatt av ledningen nede på caliperen og oppe i karosseriet der kontakta er, og målt deg fram til at det ikke er brudd, eller bare sett kjapt på ledninga? Sensoren sitter på innerklossene, hvordan ser skivene ut på innsiden? Om skiva er rusten kan klossen bli slitt feil der, og sensoren bli skadet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2011 Skiftet bremseskiver og klosser så det er nytt,når jeg starter bilen så lyser det ikke det kommer etter en 3 min kjøring ca. Tar av nede i stikket til klossen men hvor kommer di videre sett i innerskjerm at de går der men finner de ikke i motor rommet: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2011 Bremselysa lyser? Høres ut som det jeg hadde på min 03 a4. Viste seg å være bremsebryter. Bremselysa mine sluttet å fungere, samtidig som cruisecontrol og abs kutta tu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2011 Følg ledningene, der gummiproppen er i hjulhuset sitter kontaktene... Gjør som jeg beskrev over for å finne ut hvilken side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 15, 2011 (endret) Da fikk jeg endelig tid til og teste dette da tok jeg av kontakten på begge sider og satte sammen ledningene og satte på hjul igjen kjørte 20 m da lyste det opp check brakes!!!! Men jeg kan følge ledningen oppp i skjermen så går den inn i motor rom under den store svarte bosen som sitter der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...