Høsttreff Classic Car søndag 18 sept Halden/Sarpsborg

Anbefalte innlegg

Det inviteres til et uformelt høsttreff i Østfold søndag 18. september, denne gang i Halden/Sarpsborg og med felleskjøring fra Moss.

 

Alle classic-VW/Audieiere er hjertelig velkommen til å ta med sine klenodier og møte likesinnede i hyggelige omgivelser. I fjor var vi på den storslåtte Alby gård på Jeløy, i år planla vi å besøke herskapelige steder i Sarpsborg men været er så usikkert at vi endrer opplegget og begynner med et besøk hos "Vognalliansen" i Halden.

 

I et tidligere spinneri i Tistedalen gikk en liten entusiastgjeng for ti år siden i gang med restaurering av amerikanske lastebiler. Senere er en vennegjeng kommet til og de har utvidet med personbiler. De har mye artig å vise frem og gleder seg til å få besøk. Vi parkerer ute og får etterpå god tid til å presentere og studere våre egne biler.

 

Etterpå kjører vi gamle E6 til Sarpsborg og til Hafslund gods for fooshoot.

 

Felleskjøring fra Mosseporten kjøpesenter inntil E6, vel 60 km syd for Oslo, kl 13.00. Man kan også slutte seg til før Vaterlandbrua i Halden ca kl 14.

 

Fjorårets arrangement er omtalt HER Et billedalbum finner du HER.

 

 

Det vi trenger er en (uforpliktende) oversikt over omtrentlig deltakelse, og gjerne hvilken bil det stilles opp med.

 

Selv stiller vi med VW K70L 1972 og Audi 80LS 1976.

 

 

Hilsen Håkon Aurlien og Ole-Håkon Opstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme med 1303 Big 1973

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer enten med 78`Golf LS eller 60` typ 1. Artig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke no å kjøre med.... Snufs :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta høres jo kult ut, må prøve og få med seg

og Christian hvis du skal kan vi kanskje kjøre sammen nedover

Kommer enten med 78`Golf LS eller 60` typ 1. Artig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke no å kjøre med.... Snufs :(

 

Da har du fire uker på å få noe på hjul... Evt på en henger, siste mulighet sammen med ivskraftbilen

:))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med om været er bra, tar med kamera og stiller med en Golf II 1986 CL, som er urørt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med om været er bra, tar med kamera og stiller med en Golf II 1986 CL, som er urørt :)

 

Ny, gammel bil igjen, Henrik? I så fall gratulerer (med et klokt valg):).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny, gammel bil igjen, Henrik? I så fall gratulerer (med et klokt valg):).

 

Kårsaen må bøte med livet neste uke. Så da måtte jeg ha noe nytt å bruke mens tvisten om skadene på garasjen min avgjøres og nybilen står trygt parkert hos hu mor : dum :

 

Er en såpass fin bil, at man har begynnt med budsjettering av påkost hva motor og understell gjelder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en såpass fin bil, at man har begynnt med budsjettering av påkost hva motor og understell gjelder :)

 

Så positieft: smil :. Da høres det ut som det går riktige veien i nær framtid - altså nedover med Golfen:). Får satse på røde kort på vinterbilen. Fikk ikke tid til å orge noen cruising i år, så vi får ha det til gode til våren i stedet. Veit at det er fint å kjøre rundt Eikeren og spise på Eidsfoss cafe når syrinene spirer også;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det blir noe i år også, a-la det i fjor. Er det noen som ikke har bil, bør de henvende seg til Jan Tore, og høre om han skal ha sjåfør på noen av sine klenodier for anledningen. Jeg kan også "hjelpe til" avhengig av om `89 Quattroen er solgt eller ikke på dette tidspunktet. Dette blir garantert bra, Håkon, så sant det ikke pøser ned, og det kan vel ikke garanteres (?).

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lov å komme med en 91mod sirocco 2 vel?? Vis jeg får utbedre de vikrigste feilene på mangel lappen da. :D Vis ikke så får jeg være en av de som må henvende seg til Jan Tore ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg ikke får blitt med, Golfen står hos Møller og trenger å få byttet ut MYE ledningsnett etter kveldens lille brann : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det blir noe i år også, a-la det i fjor. Er det noen som ikke har bil, bør de henvende seg til Jan Tore, og høre om han skal ha sjåfør på noen av sine klenodier for anledningen. Jeg kan også "hjelpe til" avhengig av om `89 Quattroen er solgt eller ikke på dette tidspunktet. Dette blir garantert bra, Håkon, så sant det ikke pøser ned, og det kan vel ikke garanteres (?).

 

Jeg er gjerne med som sjåfør hvis noen ville ha luftet bilen sin. Hvis ikke dukker jeg opp i en 88 modell Volvo 245

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er programmet justert og mindre sårbart for (fortsatt) regn.

 

Har ikke no å kjøre med.... Snufs :(

 

Kom med den nye Rokkoen. Evt kan du låne Audien min fra Sarpsborg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller nok opp med Varianten i år også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er golfen blitt fikset, så da blir det til at man tar turen med både bil og kamera alikevell : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke no å kjøre med.... Snufs :(

 

Du får komme til meg, så sitter du på fra Ås til Särp...

Lenge siden vi har vært på tur nå... :)

 

Tar med Coupe GT'n jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha kommet en tur, men jeg er dessverre bortreist denne helgen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke stille i år heller: mad : Vedløing på hytta før vinteren må gjøres, så ikke fossilene fryser ihjel i vinterferien. Men jeg skal selvfølgelig kjøre 78'n dit med et stort glis om munnen: smil : Jeg håper å stille neste år. les: Jeg STILLER neste år med greenpiecen!

 

Ser det som en selvfølge at bilder blir tatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til å bli et pent knippe klassikere på tur i Østfold søndag.

 

Jeg har invitert med noen potensielle klubbmedlemmer og det må flere gjerne gjøre! I dag fikk jeg beskjed om at det kommer en VW Golf 2 Syncro og (jubel) en meeeget sjelden VW K70 LS. Noen hyggelige ord og bittelitt gruppepress er det som skal til for å få eierne inn i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værutsiktene er litt i mot oss, men det tar vi som det kommer. Museumet vi skal besøke er under tak....

 

Siste fotoshoot-møtested blir foran Hafslund hovedgård, her med min Audi 80LS 1980 og det ble bra i regnvær. Vi er hjertelig velkommen til å parkere og fotografere på mange hundre år gammel brosten!

Audi-Hafslund.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krysser fingrene for at været blir nogenlunde greit :) Gleder meg til å få delta på nok ett classic treff : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en hyggelig sammenkomst idag da folkens : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.