#26 Skrevet September 18, 2011 Hyggelig å møtes og cruise litt, også gøy å beskue alle de skjeldne prosjektene som var i halden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 18, 2011 Takk for en hyggelig dag. Det er alltid hyggelig å treffe folk med felles interesser og når omramminga/arkitekturen også er interessant blir det enda bedre. Mye fine biler i lokalet, men for min del var noe av det mest interessante 60 HK Finnøy som sto til høyre, rett innenfor døra i kjelleren:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 18, 2011 Takker for en fin dag! Mye prosjekter og staslige vogner hos Vogn-alliansen! Kult og se på detaljer på skikkelig gamle biler! Bare glede seg til neste arrangment i classic gruppa! Mye trivelige mennesker! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 18, 2011 (endret) Det ble et riktig hyggelig treff. Tusen takk alle sammen Her et bilde tatt (av John Kopperud) foran Vognalliansens tilholdssted, en gammel spinnerifabrikk i Halden. Syv VW/Audiklassikerbiler kom og med sine eiere, fra v Ole Håkon Opstad med Audi 80 1976, Frank Glimdal med Audi 80 1980, Atle Solem med VW Golf 1989 Syncro 90hk, Øyvind Fladeby med VW boble 1303 Big 1973, Henrik Haugen med VW Golf cl 1986, Geir Bye med VW variant 1969 og meg med min VW K70 1972. Bak står Vognaliansen-entusiastene Pål Andersen og Egil Hagen. Andreas Westby kjørte en kommende klassiker og sto ved siden av fotografen som kjørte nybil Bilder legger vi i en tråd på Medieforum men jeg har laget et facebook-album som er tlgjengelig HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 18, 2011 Takk for et hyggelig treff folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...