#1 Skrevet August 9, 2011 Skal være Motormarknad i Bjerkvik (ca 33km nord for narvik) nå til helgen. Siterer fra "infoen" i gruppa på facebook: "Bil og kjøretøyutstilling! Her vil vi stille ut alt vi får tak i av kjøretøy,2 og 4 hjul, belter, stor og liten motor, veteran eller moderne - ALT som kan brumme og gå - fort eller sakte. Salg av biler, swopping av deler, MASSE å se på konkurranser, kåringer og show! Er du eller klubben du er medlem av eieren(e) av et kjøretøy eller motorisert redskap på 1, 2, 3, 6, 10,18 hjul eller belter? Går dette kjøretøyet på bensin eller diesel? Er det knottfyrt eller går det på damp eller nitro! Kom og vis hva du har" Legger ved link til oppslag på Facebook, hvor det ligger info om priser, festplaner, og ellers øvrig; https://www.facebook.com/pages/Motormarknad-Bjerkvik/109241759149521?sk=info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 Vet du noen "åpningstider" på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 Vet du noen "åpningstider" på dette? Fra klokka 12 på Fredag er det åpent for å begynne utstilling, så da vil jeg tro publikum også slipper inn fra da av Er forresten ikke med å arrangere dette, men reklamerer bare om det her på forumet, for jeg tror personlig det kommer til å bli et rått arrangement Har snakket med noen av arrangørene, og det kommer mye forskjellig. Leste nettopp på Facebooksidene deres at; sitat: "For de som ønsker å se Bjerkvik fra luften kan på lørdag gjøre det fra Helikopter!! Det arrangeres rundflyving over Bjerkvik - fra MotorMarknaden - for den lille summen av 400 NOK får du 8min i luften over Bjerkvik - eller hvor du vil innenfor rekkevidden av 8 min t/r :-)" Prisliste; 250 Kr Helgepass, 50 Kr dagspass, 100 kr Familiepass 1 dag, 150 Kr telt fest med live musikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2011 Leste også her nå at: "vi får en SPITFIRE motor til marknaden!! Vil du høre lyden av 900 kg motor på 27 liter - 12 sylindre - 2,25m3 pr sylinder - med rimelig raka rør, så kom til Bjerkvik 12 - 14 August!!! Eieren starter den med jamne mellomrom over lørdag formiddag - trur vi må ha litt hørselvern tigjengelig :-)" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2011 Fortsetter å sitere fra facebooksida demmes: "Vil du prøvekjøre en bil som er satt opp "motsatt"?! Kom til oss! Føirbanna på nån og har lyst til å slåss uten å komme på sykehuset - prøv Aktiv Events boksering på Motor Marknad i Bjerkvik!! :-) Mye gøy å prøve ut i helga samt masse motor å se på!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...