#1 Skrevet August 10, 2011 Noen som vet om noe lurt tilsetningsstoff som man kan ha i oljen for å forhindre/motvirke ulyd i girkassa ?? Har ganske nettopp skifta olje og filter på min A6-2000 modell, men har fremdeles litt lagerlyd i 3. gear. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 Noen som vet om noe lurt tilsetningsstoff som man kan ha i oljen for å forhindre/motvirke ulyd i girkassa ?? Har ganske nettopp skifta olje og filter på min A6-2000 modell, men har fremdeles litt lagerlyd i 3. gear. Skift olje igjen (etter et par tusen) Har det ikke vært byttet før så må du bytte ca 3 ganger før du for ut all driten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 Det har vært bytta olje jevnlig, og jeg har skifta hver sommer før ferien, altså 3. gangen jeg skifta olje nå i sommer. Skifta filter hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2011 Jeg ville ikke tatt sjansen på å fylle på lurium på slik kasse. Hva om clutchene begynner å slure? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2011 Jeg har tatt en sjefsavgjørelse....siden jeg er allergisk mot ulyder, og ikke gidder å bytte girkasse, så selger jeg hele greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...