Ulyd i tiptronic A6 2.5TDI

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noe lurt tilsetningsstoff som man kan ha i oljen for å forhindre/motvirke ulyd i girkassa ?? Har ganske nettopp skifta olje og filter på min A6-2000 modell, men har fremdeles litt lagerlyd i 3. gear.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noe lurt tilsetningsstoff som man kan ha i oljen for å forhindre/motvirke ulyd i girkassa ?? Har ganske nettopp skifta olje og filter på min A6-2000 modell, men har fremdeles litt lagerlyd i 3. gear.

Skift olje igjen :) (etter et par tusen)

Har det ikke vært byttet før så må du bytte ca 3 ganger før du for ut all driten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært bytta olje jevnlig, og jeg har skifta hver sommer før ferien, altså 3. gangen jeg skifta olje nå i sommer. Skifta filter hver gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt sjansen på å fylle på lurium på slik kasse. Hva om clutchene begynner å slure?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt en sjefsavgjørelse....siden jeg er allergisk mot ulyder, og ikke gidder å bytte girkasse, så selger jeg hele greia :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.