#1 Skrevet August 10, 2011 Selger sub i kasse og forsterker. dette var i en bil jeg hadde, har desverre veldig lite info om dette da jeg ikke har noe papir på den. Skal prøve å skaffe det så fort som mulig. Noen av dere regner jeg med har litt peiling på hva dette er, skal nåkk ikke være av det dårligste. selges for 2500kr samlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 ser ut som en rockford power sub 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 det var det vettu;) husker han nevnte det han jeg kjøpte bilen av. takk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2011 Dette skulle vell ligget under "diverse selges"? Hvilket merke er det på ampen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2011 Beklager så meget den feilen. men sånn ble det denne gangen gitt. merket vet jeg enda ikke. står lightning på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2011 Beklager så meget den feilen. men sånn ble det denne gangen gitt. merket vet jeg enda ikke. står lightning på den. Lightning Audio da sikkert. Får ikke opp bildene her på jobb serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2011 Lightning Audio da sikkert. Får ikke opp bildene her på jobb serru.. Kan stemme ettersom RF og Lightning Audio går via samme forhandlernett. Ligner dog ikke på en modell jeg kjenner fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2011 buuump;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2011 buump igjen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2011 opp en tur igjen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2011 Pris på kun sub? Er det med lukket kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2011 kassa er lukket ja. ønsker egentlig å selge dette komplett, men kom me bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2011 noen som er innterisert da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2011 prøver litt til her da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2011 hvordan er det å montere dette i en bil der stock anlegg ikke har audi utgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 10, 2011 beklager sent svar du, men har ikke sett at noen har skrevet her:S hvordan det er vet ikke jeg desverre. står fremdeles til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2011 baksiden ser sånn ut: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=250900392529 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 11, 2011 takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 24, 2011 buump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 3, 2011 opp igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 8, 2011 står her fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 28, 2011 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 19, 2012 buuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...