#1 Skrevet August 10, 2011 (endret) Trenger følgende: - helsort baksete, evt. et GTI baksete? - sveiv til takluke. - girspake + kule, (4-trinn). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 Jeg har kanskje et helt sort ett... Husker ikke om jeg kastet det eller tok vare på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Siden Ola har kastet det baksetet som han trodde han hadde, leter jeg fortsatt... Noen som har et? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2012 Har ett sort/grått stripete GTI baksete liggende. Bor jo ett stykke unna Trondheim ,men bare send en melding hvis det er interesangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2012 Fortsatt på utkikk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2012 sommerbump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...