#1 Skrevet August 10, 2011 Hei Har støtt på noen problem når jeg har holdt på og senke bilen. Justeringsmutteren på senkesettet tar borti dekket. Så jeg lurer på hvordan jeg skal fikse dette ? Har montert 5mm spacere. Kan jeg fjerne hjelpefjøren ? Har også kjøpt eit r32 stabstag og kortere stag som går fra demper til stabstag. Noen som har bilder av dette ferdig montert ? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 jeg hadde de samme problemene som du skriver jeg tok bort hjelpefjøra.. fungerer gull det... også montert r-32 stag . bilder har jeg desverre ikke, men sitter jo helt likt festet som det org. stabstaget.. jeg bruker org linkarmer også , ingen problemer der nå .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 På min 4er tok jeg vekk hjelpern, men det hjalp ikke stort .. (man får jo lyst å senke enda mer, da :-)). Uansett - endte opp med å kjøpe noen h&r spacers på 10mm - og da gikk det klar. Jeg hadde felger (de foran) som var; 8x18 et40 med 215/30. Endte da opp med (såklart) et30. Da var 4ern senket slik: //vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...