#1 Skrevet August 13, 2011 (endret) Hele bilen selges hel eller sendes på høggern! vrakpant + 1500 = 4500 rullende karosseri, blokk og girkasse sitter på. og interiøret er demontert og mangler mye. ring for spørsmål på 97609758 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2011 bump! ingen som trenger deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2011 er det 4 108 eller 5 112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2011 B3?, er på jakt etter frontfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2011 Hva slags interiør er det i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2011 Interrestert i kombiinstrumentpanelet (speedometer+turteller etc) hvis det er i orden og passer på min 88 mod Audi 90 2,2E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2011 Hva slags interiør er det i den? helt orginalt stoff, beige, mener jeg og huske det er 4 bolter b3 veit jeg ikke orginal coupe 89 mod hvit tviler på at kombiinstrumentpanelet passer, du får høre litt rundt for jeg aner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2011 Audi 80/90 og B3/B4 har ingenting med Coupé å gjøre, selv om enkelte deler passer over. Coupé = Coupé. Hvilken motor er det i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2011 bilen er dessverre stjelt skal si ifra hvis jeg får tak i den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2011 Audi 80/90 og B3/B4 har ingenting med Coupé å gjøre, selv om enkelte deler passer over. Coupé = Coupé. Joda, de har masse med coupe å gjøre så det blir helt feil å påstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2011 (endret) har ordna meg en annen bil jeg kan selge deler av, samma bil bare rød det er 2,3L bare og si ifra hvis noen trenger deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2011 (endret) Er det putteboks over radiosjakta (altså ved sida av bryterne til tåkelys og nødblink)? EDIT: Låner dette bildet av ei salgsannonse Jon Olav Blom har lagt ut for å illustrere delen jeg tenker på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2011 er bakfanger hel, pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2011 Interiørbilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 16, 2011 er på jakt etter bak lamper!! men da sorte eller rød ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 16, 2011 skal se om jeg har den boksen. bakfanger er hel. send meg et bud på pm skal ta bilder av interiøret og baklamper så fort som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 16, 2011 frontlykter, tåkelys og blinklys, har du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 16, 2011 har alt. send meg bud. må ha 1000kr per lykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 16, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222153 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 19, 2011 Har du innerskjermer forran, dekselet fra radiator til frontplata og det festestaget mellom der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 19, 2011 Har du innerskjermer forran, dekselet fra radiator til frontplata og det festestaget mellom der? det har jeg, er det staget som holder radiatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 19, 2011 Hei! Har du speil høyre og venstre side? Helst svart eller rød! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 19, 2011 Hei! Har du speil høyre og venstre side? Helst svart eller rød! har bare høyre, det er sølvgrå send meg et bud på pm så blir vi enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 20, 2011 Jeg tar kjølevesketanken til 2,3l om du har? Bilde hadde vært kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 26, 2011 (endret) Lagt til etter 3 dager 4 timer: bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...