#51 Skrevet Januar 18, 2012 Har du den lille lista som sitter over ekstrainstrumentene? Er festa med 2 skruer ved varmeapparat kontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 23, 2012 (endret) Har du den lille lista som sitter over ekstrainstrumentene? Er festa med 2 skruer ved varmeapparat kontrollen. nei, den er borte Lagt til etter 4 dager 16 timer: Har du den lille lista som sitter over ekstrainstrumentene? Er festa med 2 skruer ved varmeapparat kontrollen. jeg fant den i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 27, 2012 bump har den enda hvis noen trenger den masse deler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 27, 2012 trenger baklamper samt bagasjeromstrekk,farge? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 28, 2012 Har du vindusheis venstre foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 28, 2012 (endret) den er ødelagt jeg holder vinduet oppe med strips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 31, 2012 Har du girstanga med plata og er den iorden? På min er "kula" røket, dvs at girstanga kan løftes opp. Trenger ikke stagene under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 5, 2012 (endret) ja, det har jeg, og alt funka fint sist jeg kjørte med den. skal få sett på det til hegla Lagt til etter 5 dager 7 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 10, 2012 bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 22, 2012 motor er fremdeles komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 22, 2012 Er sikkerhets selene iorden? Hvis ja, hva skal du ha for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 22, 2012 de er i orden. alle 5 sikkerhetsselene eller de foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 23, 2012 kun de forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 1, 2012 (endret) 400 for begge Lagt til etter 6 dager 20 timer: bump........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 19, 2012 Trenger to frontlykter med hele fester og vidusviskerhendel til coupe, har du noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 19, 2012 har vindusviskerhendel, men ikke lykter. har baklyktene og det meste av deksler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mars 20, 2012 hvor mye skal du ha for hendelen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mars 20, 2012 hvor mye skal du ha for hendelen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) pm sendt Lagt til etter 5 dager 15 timer: opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) pm sendt Lagt til etter 5 dager 15 timer: opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 13, 2012 (endret) opp... Lagt til etter 2 dager 17 timer: har masse deler enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 15, 2012 Hei, skulle hatt det "dekselet" med hylle som er på førersiden under rattet. Håper du skjønner hva jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 15, 2012 skal se på det til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 17, 2012 Sitter det 3 målere ved girspaken i bilen? i såfall, har du det? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...