#76 Skrevet April 17, 2012 de tre målerne har jeg ikke lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 9, 2012 bump, motor og mye annet er igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 10, 2012 Trenger komplett sentrallås og elvinduer, send meg en PM med pris om du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 25, 2012 (endret) baklyktene er solgt. har ikke hatt tid til å se på sentrallåsen enda. Lagt til etter 3 dager 18 timer: motor selges for 1500. hadde ventiltikk sist jeg starta den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 28, 2012 Har du fremdeles det gulvteppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 9, 2012 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 30, 2012 jeg har fremdeles gulvteppet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 21, 2012 Hallo igjen! Har du luftfilterboksen? Kunne tenkt meg den. Og lyktene foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 21, 2012 Lyktene har jeg ikke. Skal se på luftfilter boksen når jeg kommer hjem på fredagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 19, 2012 luftfilterboksen, monefoilen og toppen er solgt kan selge komplett blokk for 1000 og girkasse for 750 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 15, 2012 Jump bilen havner på høggern før vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg trenger de små delene som glir i skinnene til framstolene som ringet rundt på bildet. Hvis du skjønner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 15, 2012 de følgte med framstolene da jeg solgte de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 7, 2012 kan se ut til at bilen kommer til å stå her i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 7, 2012 Har du fortsatt taklys/bryterpanel til takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 7, 2012 nei, det ble fordt borte. har mue annet småtteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 2, 2013 (endret) rullende karosseri, blokk og girkasse sitter på. og interiøret er demontert og mangler mye. ring for spørsmål på 97609758 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 7, 2013 Hvor mye skal du ha for CIS / KE-Jetronicen? Altså hele "luftfilterboksen" ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 9, 2013 Hei, har du bakdiffen enda? Vakumstyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 9, 2013 Kjet og luftfilterboksen er solgt også er det framhjulstrekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...