#26 Skrevet September 30, 2011 (endret) opp...... Lagt til etter 1 dag 17 timer: opp opp opp...... Lagt til etter 1 dag 17 timer: opp opp opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 4, 2011 opp!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 17, 2011 Hvordan tilstand er motoren i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 17, 2011 det er ventiltikk i den men ellers i god stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 17, 2011 Kunne tenkt meg bryterne og den plata til varmeaperatet. Mye for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 17, 2011 det er ventiltikk i den men ellers i god stand Hvor tykk er radiatoren og er den tett? pris? Mvh Allan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 20, 2011 (endret) Kunne tenkt meg bryterne og den plata til varmeaperatet. Mye for det? den er solgt Hvor tykk er radiatoren og er den tett? pris? Mvh Allan skal skjekke etterpå Lagt til etter 3 timer 58 minutter: radiatoren er 48mm og tett. hadde en som ville gi en 1000 lapp for den, men du får sende meg bud på pm Lagt til etter 2 dager 21 timer: opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 5, 2011 (endret) bilen står her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 9, 2011 Har du bensintrykkakkumulatoren som ligger rett ved bensinpumpa ? Den er jeg interresert i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 10, 2011 den har jeg sikkert, må høre med en kompis som skal ha bensinpumpa om han skal ha den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 9, 2011 bilen står her enda det som er solgt er: radiator frontfanger bakfanger venstre sjerm venstre speil lykter taklukemotor hanskerom innersjermer brytermekanismen til varmeapperatet stag til radiator og dekselet over radiator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 9, 2011 Skal du selge gulvteppet, og hvilken farge er det på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 9, 2011 hva skal du ha for tåkelus og blinklys i frontfangeren? hvis du har det enda da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 9, 2011 Skal du selge gulvteppet, og hvilken farge er det på det? kan det, se på bildet vurderte og bruke det selv så ser ganske bra ut hva skal du ha for tåkelus og blinklys i frontfangeren? hvis du har det enda da har ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 9, 2011 Pris på teppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 9, 2011 (endret) Pris på teppet? tja, jeg tenker 800 så blir det 160 i frakt. eller så får du gi et bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 13, 2011 Tror ikke dette passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 13, 2011 Tror ikke dette passer. hvis du skal ha det i s2'n, så veit jeg ikke. nå har jo ikke jeg vært i en s2 med gulvteppe heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 13, 2011 Er noen utsparinger i gulvet du ikke har. Til katalysator på 3b fant jeg ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 13, 2011 kan jo skjæres til da, litt vanskelig og gjøre det pent kanskje, hvis det syns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 18, 2011 Hvilken stand er de svarte listene neders på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 18, 2011 de er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 19, 2011 de er bra Hvis du har alle og de er svarte er jeg int. Hvor mye for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 19, 2011 jeg har alle og de er som på bildet. er en annen som er intr, så du får sende meg et bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 29, 2011 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...