#1 Skrevet August 10, 2011 Nok en ny dag med problemer. Hoppet i bilen i dag og skulle kjøre. Startet bilen og alt bare fint til jeg begynte å kjøre så dukket (!) opp i dashbordet. Trådde på bremsen OG HJELP. Bremsene fungerer men har ingen bremseforsterker. Knallhard pedal, måtte nesten bruke begge beina for å stoppe bilen. Skjekke og ok. - Bremseveske - Sikringer & plugger. - VAG-COM(billig kabel) gir ingen feilmeldinger. Noen som har vært borti noe lignende? Noe jeg har glemt å skjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2011 Det er nesten garantert bomba som har tatt kvelden. noe som ikke akkurat er uvanlig på disse bilene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2011 (endret) Hei Mads, Ja, fikk det opp et par ganger når jeg googla. Er vel ingen måter å skjekke på om den er gåen eller ikke. Får ta å skjekke litt rundt det. Skjekket litt rundt og alt ser ut som det er trykkakkumulator som er gåen. Fikk tidligere (!) når jeg tråkket bremsepedalen helt i bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...