#1 Skrevet August 10, 2011 Noen som vet hvor man kan få bestillt nye rammer og led til a6 4f? vil bytte ut tåkelysene med led:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2011 Godt spørsmål du, men det er altså ingen Audi som har LED tåkelys. Det er dagkjørelys, ikke tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2011 Godt spørsmål du, men det er altså ingen Audi som har LED tåkelys. Det er dagkjørelys, ikke tåkelys. nei dt er jeg klar over:) var dt jeg mente:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2011 Hei Om du ikke har org s6 fanger ,finnes det ikke noe kit for dette. Men jeg måtte kutte og tilpasse dette på s-line fangeren som jeg har. Ble greit,men er en del jobb med denne modden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2011 okei. var det jeg fryktet:/ shit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...