Noen som kan hjelpe meg med kjørecomputeren ?

Anbefalte innlegg

Er helt håpløst. Har ikke peiling på hva som er galt. Håper på hjelp fra en med samme erfaring :P Krysser fingrene nå !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt?

 

Har også en dårlig kjørekomputer. Turtelleren virker ikke og ett oljelys blinker. En gang i ny og ne så slår det turtelleren inn, å da er alt oppe å går. Rekner med at det er en jordingsfeil i selve instrumentet. Styre-enheten ligger i instrumentet for oljetrykk, har jeg hørt. Men min feil er sikkert mer omfattandes enn din!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kar som skulle fikse no ledninger fra batteriet til starteren klarte å ødelegge. Så etter han utbedret feilen med kablene og koblet til batteriet igjen, så virket ikke computeren. Det er strøm på den og alt, men det er bare to streker i displayet. Så tenkte kanskje et relé eller no hadde gått fyken ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kar som skulle fikse no ledninger fra batteriet til starteren klarte å ødelegge. Så etter han utbedret feilen med kablene og koblet til batteriet igjen, så virket ikke computeren. Det er strøm på den og alt, men det er bare to streker i displayet. Så tenkte kanskje et relé eller no hadde gått fyken ?

 

 

Prøv å koble av og på batteri polen (ha den av i et min eller noe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.