#1 Skrevet Mars 28, 2005 Er helt håpløst. Har ikke peiling på hva som er galt. Håper på hjelp fra en med samme erfaring Krysser fingrene nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 Hva er galt? Har også en dårlig kjørekomputer. Turtelleren virker ikke og ett oljelys blinker. En gang i ny og ne så slår det turtelleren inn, å da er alt oppe å går. Rekner med at det er en jordingsfeil i selve instrumentet. Styre-enheten ligger i instrumentet for oljetrykk, har jeg hørt. Men min feil er sikkert mer omfattandes enn din!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 En kar som skulle fikse no ledninger fra batteriet til starteren klarte å ødelegge. Så etter han utbedret feilen med kablene og koblet til batteriet igjen, så virket ikke computeren. Det er strøm på den og alt, men det er bare to streker i displayet. Så tenkte kanskje et relé eller no hadde gått fyken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 En kar som skulle fikse no ledninger fra batteriet til starteren klarte å ødelegge. Så etter han utbedret feilen med kablene og koblet til batteriet igjen, så virket ikke computeren. Det er strøm på den og alt, men det er bare to streker i displayet. Så tenkte kanskje et relé eller no hadde gått fyken ? Prøv å koble av og på batteri polen (ha den av i et min eller noe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...