#1 Skrevet August 10, 2011 (endret) hei, må bytte drivreima på min passat 1,6 97 mod. må jeg av med støtfanger? noen som har noen erfaring med at det går uten å ta av støtfanger? fremgangsmåte? er det bare å skru av spennrullen til drivreima, bytte reim å skru på spennrulla igjen? må det til noen stramming? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2011 det funket uten å ta av støtfanger, men var litt stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2011 17MM fastnøkkel å litt smidige hender så ordner du dette fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2011 tror det spennrullen ikke er helt som den skal. reima røyk i dag. hvordan slakker jeg ut spennrullen? legger ved bilde på hvilken spennreulle det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...