#1 Skrevet August 11, 2011 Hei! Jeg har en 1997 A4 2,8 30v Quattro. Girkassen (manuell) i denne begynner å bli sliten. Er det noen som kan hjelpe meg med hva denne kassen heter ? Og eventuelt om denne også var montert i A6 ? Jeg antar at det i så tilfelle vil være flere kasser tilgjengelig... På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2011 Ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2011 Har du revesj oppe til venstre eller nede til høyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2011 Nede til høyre. Har funnet kasse til tilsvarende bil i Sverige, så jeg regner med at det blir en tur dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2011 01A du har da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2011 Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...