Nano produkter for bil og mye annet.

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg som driver Nanopro as og har mye geniale produkter til bil m.m. Som jeg har fått teste på alt fra bil til

 

Link til siden

 

http://www.nanonorge.no/

 

Hvis interessen er stor så kan jeg kanskje få til en rabattavtale for klubben på landsbasis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du - eller din bekjente - referanser eller linker til tester som er gjort på dette produktet?

 

Ser at Møller har inngått avtale med NanoNorge om behandling på fabrikknye biler, vet du hva denne behandlingen innebærer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Møller har testet disse produktene kontinuerlig i flere 1000 tester gjennom det siste 1,5 år som har gått.

De valgte og inngå denne avtalen på landsbasis, på disse produktene.

Fordi de utkonkurrerte deres tidligere produkter (autoglym m.m).

 

Produktene som Møller har tatt inn i sortimentet er hovedsakelig overflatebehandling av alt eksteriør (karroseri,felg,glass)

Alt av interiør (skinn,tekstilinteriør, dashbord og alt annet tenkelig)

 

Er det noe du lurer på så bare spør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det bare er å dra i gang en landsdekkende avtale uansett. nano lotus på glassvinduene er bare helt konge. bruker det selv og kommer nok aldri til å ta noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det bare er å dra i gang en landsdekkende avtale uansett. nano lotus på glassvinduene er bare helt konge. bruker det selv og kommer nok aldri til å ta noe annet.

 

Dette er ikke det samme som Nanolotus. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.