#1 Skrevet August 11, 2011 (endret) Hei, har en passat 1,9tdi 4 motion 130hk... For en uke siden begynte den å gå dårlig, men det er bare opp til ca 2800 o/min, da kommer den som en kule. En dag var den plutselig tilbake til sitt gammle jeg, men så gikk det tilbake til elendigheten...Har sjekket vacuum slanger, og litt forskjellig... Tatt en diagnose der jeg fikk ut en feilkode som heter 17965, slettet denne og den har siden ikke kommet tilbake. Motoren går ikke i nødmodus eller noe slikt. Skal vell komme opp motorlys dersom den går i nødmodus. Noen som har god hjelp å komme med her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2011 kaster bare et forslag ut i luften her.. har du sjekket Turboen?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2011 Fikk samme feilkode på en Golf TDI for en stund siden. Byttet MAP-sensor og den gikk som ei kule igjen Visst du søker litt på feilkoden her på forumet så finner du flere med samme problem, og der også har problemet oftes vært MAP-sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2011 Er neppe turboen, har vell mere tro på at det er noe elektronisk så jeg får prøve å skifte denne map sensoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2011 Sensor skiftet og bilen går bedre enn på lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...