#1 Skrevet August 11, 2011 (endret) Hei... Jeg får ikke løst lokket på oljefilterbeholderen på min 02' Passat... den tanga jeg har bøyde jeg bare forderva! Går ut fra at det er noen her som vet vilken "pipe" eller oljefiltertang jeg burde bruke? Mvh. Oddvar Skarseth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2011 Verktøyet finnes ihvertfall på Biltema for en rimelig penge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2011 (endret) Verktøyet finnes ihvertfall på Biltema for en rimelig penge.. Har søkt på biltema sine nettsider uten å ha funnet noe... får stikke innom i morgen å se hva jeg finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2011 Er det noen som vet hvordan tang jeg bør bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2011 Hva med denne? evnt. har de en med 3 armer på biltema som strammer mer jo mer du skrur. den er også bra (men fant den ikke på biltema.no http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Olje-og-Fett/Oljefilterverktoy/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2011 Hva med denne? evnt. har de en med 3 armer på biltema som strammer mer jo mer du skrur. den er også bra (men fant den ikke på biltema.no http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Olje-og-Fett/Oljefilterverktoy/ Sjå der ja, ska banne på at dem ikke har den i her! Har lest at den trearma ikke va så lur å bruke på slike lokk pga. at det lett kunne sprekke, men om det e fakta, det veit i ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2011 Den trearmede får fort lokket til å sprekke ja, så det er ikke noe lurt. Biltema 20321 er det du skal ha, kr. 49,90,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2011 Takk til dere begge Ska sjå etter den i mårra, håper dem har den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2011 Med denne så gikk det som en drøm! Anbefaler alle som skal gjøre samme jobben å kjøpe den! Så da har bilen fått nytt filter, bunnpanneskru og filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2011 Med denne så gikk det som en drøm! Anbefaler alle som skal gjøre samme jobben å kjøpe den! Så da har bilen fått nytt filter, bunnpanneskru og filter. Bytta ikke olja i samme slengen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2011 Hahaha... Skjønte det va nokka i hadde glemt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2011 Med denne så gikk det som en drøm! Anbefaler alle som skal gjøre samme jobben å kjøpe den! Så da har bilen fått nytt filter, bunnpanneskru og filter. voldsomt så mange filter du hadde da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2011 voldsomt så mange filter du hadde da Ja, det skulle nokk stått olje påen av plassene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...