#1 Skrevet Mars 28, 2005 **** VS AKTE? Hva er egentlig forskjell på de to hvis det er det!!! Eller er det det samme!?! Lurer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2005 er det samme... men det blir kalt akta/akte på nettet pga. av det er jo ikke så populært at privat personer sitter med dette programmet selv. er vw sitt program.. derfor blir det kalt akte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2005 Jeg går ut fra at du mener Akte, og ikke Akta? Det er det samme. Sistnevnte er en omskrivning av førstnevnte for å unngå diverse søk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2005 Jeg går ut fra at du mener Akte, og ikke Akta? Det er det samme. Sistnevnte er en omskrivning av førstnevnte for å unngå diverse søk. Ok. Da er det i orden. vet ikke så mye om dette sjø. takker for hjelpen om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2005 Grunnen til at man ikke klarer å få et vellykket søk på "akte" er at det er et tysk ord for fil, mappe eller dokument. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 Også kalt 'familiealbumet'.. Kjært barn, etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2005 skjønner ikke hvorfor dere gidder å sensurere navnet, finnet det jo lett dersom man søker etter noe som er veldig logisk å søke etter. Nå skal jeg ikke nevne hva siden jeg sikkert får kjeft da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2005 søk på AUDI på http://www.piratebay.org og man finner masse rare greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2005 søk på AUDI på http://www.piratebay.org og man finner masse rare greier Takker... snart nede...ehhh... med prg og filer nesten 4,3GB... nok!! men men... tar bare litt mere tid... ned SKAL det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...