1977 audi 80, (FOX), LS selges for 20000,-

Anbefalte innlegg

Hei

da noe annet har dukket opp har jeg bestemt meg for å selge min 1977 audi 80 Ls.

Bilen har nå gått 129000 km. Kjøpte den høsten 2009. En eier fra 1977-2008. Så barnebarnet fra 2008-2009, før jeg kjøpte den. Den har tildigere gått i Nord trøndelag.

Jeg har kostet på den en god del siden jeg kjøpte bilen.

Har også "bygd den om" til amerikansk audi fox. (I USA het audien audi fox og ikke audi 80).

 

-Regreim med tibehør + alt av tenningdeler byttet med det samme jeg kjøpte bilen,

-Ny weber 32/36 forgasser + adapter til innsug + luffilter, da original gasser ikke var bra

-Originalt GT ratt. Skjelden og vanskelig å få tak i.(fra original audi fox GTI)

-Originalt Gt instrumenthus med org turteller. veldig skjelden/vanskelig å få tak i. (ikke montert, men følger med)

-Original audi midt konsol med tre vdo instrument. (dette er fra en original 1977 audi fox GTI)

- Alle fox merker/emblemer

-USA/fox grill med 4 runde lykter. (dette fra original 1977 audi fox GTI)

-Klassisk Kamei frontspolier.

- 4 oppussa lett metall felger med to helt ny michelin energy dekk montert i juli 2011.

dekka har dimmensjon 175x70x13"

-custom "RS" home -made fagner forran med nye kombilykter for park og blinklys

 

Bilen skal eu godkjennes i høst, men dette skal være greit, da den ikke har noen feil/mangler

 

 

Dette var vel det viktigste, (Håper noen også kan linke hit prosjekt tråden fra classic delen for meg)

 

NB! Det følger også med justerbare gule koni med senke fjører for golf MK1. Bak er det bolt on på audien. Forran er det noe ombygg for at dette skal passe audien. Med dette montret blir den veldig lav.

 

pris er 25000,- med koni settet

eller 20000,- uten koni settet. (taper penger på salget uansett)

 

vh

svein

95844054

MOSJØEN

 

mere bilder

HPIM2731.JPG

HPIM2729.JPG

HPIM2732.JPG

fox emblems.jpg

HPIM2734.JPG

HPIM2735.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til salgs igjen.

pris; 20000,- ink alt. Fælger også med helt nytt to ports innsug. Ikke montert.

Bilen har stått på lager siden høsten 2011.

Ikke meningen å ta den ut i år, men hvis noen er seriøst interessert, gjør jeg det

 

svein

MOSJØEN

95844054

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris; 17000,- ink alt. (Dvs koni senkesett til golf mk1 + kliss nytt to ports innsug til weberen)

 

Må da vel være noen som har lyst på en meget bra og spesiell veteran bil, som alternativ til golf mk1, som det går dusinet på i forhold til audi type 82

 

svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.