Anbefalte innlegg

Det var da fælt så vanskelig det skulle være å få tak på parklys-pæra! : bh :

Det er på venstresida av bilen, der batteriet står. Får bare to fingertupper på sokkelen, og vet ikke helt hvordan jeg skal trekke, vri eller presse for å løsne dævelskapen. : mad :

Noen som kan hjelpe meg, eller må jeg virkelig skru løs batteriet for å få litt arbeidsrom og kan se hva jeg skal gjøre?

Jaja, sånn er det å kjøpe ny bil. Spekulerer på de mest banale ting.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da fælt så vanskelig det skulle være å få tak på parklys-pæra! : bh :

Det er på venstresida av bilen, der batteriet står. Får bare to fingertupper på sokkelen, og vet ikke helt hvordan jeg skal trekke, vri eller presse for å løsne dævelskapen. : mad :

Noen som kan hjelpe meg, eller må jeg virkelig skru løs batteriet for å få litt arbeidsrom og kan se hva jeg skal gjøre?

Jaja, sånn er det å kjøpe ny bil. Spekulerer på de mest banale ting.. :D

Samme nøden i passaten også, får bare to fingre rundt sokkel, torde ikke å bryte til å begynne med.

Fant til slutt ut at det bare var å trekke i ledningen så kom den.

Vet dog ikke om det er det samme i Audi :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Litt skeptisk til å trekke i ledninger jeg da men. Vil tro det er ganske likt på Audi også ja, så jeg prøver. Hvis jeg trekker i stykker skiten så saksøker jeg deg! :)

Hvis jeg ikke får det til med trekking, så blir det nok til at jeg hiver ut batteriet. Syns bare det er så unødvendig for en filleting som ei lyspære.

*rusler ut og prøver*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Litt skeptisk til å trekke i ledninger jeg da men. Vil tro det er ganske likt på Audi også ja, så jeg prøver. Hvis jeg trekker i stykker skiten så saksøker jeg deg! :)

Hvis jeg ikke får det til med trekking, så blir det nok til at jeg hiver ut batteriet. Syns bare det er så unødvendig for en filleting som ei lyspære.

*rusler ut og prøver*

He he USA tilstander her skjønner jeg.

Torde ikke trekke selv jeg, fikk gutta på lokale vw veksted til å vise meg, de var enige at dette er ille, men du kan trøste deg med at det finnes værre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si hvordan det gikk:

Fikk ikke tak på noenting hverken med å trekke i ledninger eller banne. Så jeg plukket ut batteriet under enda mere banning. Så tok jeg skikkelig tak i pæreholderen og trakk rett ut. Lett som bare det. Bannet enda mere over hvorfor jeg ikke fikk det til i første omgang, og også fordi jeg hadde kjøpt feil type pære (bajonett i stedet for innstikk)

Monterte det deretter sammen igjen. UTEN å ha fått skifta pære. : bh :

Men holderen er iallefall ute og enkel og komme til for å sette inn ny pære nå da.

Så det! Håper det blir lenge til neste gang.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.