Trondheim: Noen som har utstyr for å bytte et presset hjullager?

Anbefalte innlegg

Alltid skal det være noe rett før treff : bh : : bh :

Har et hjullager som har tatt kvelden nå, skulle absolutt ha bytta dette før kommende Torsdag før avreise til Mo i Rana :o Deler kan jeg stille med selv, men lageret er pressa og sånt utstyr har jeg ikke..

Noen som føler seg kallet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er vanlig presse som trengs for å gjøre det har jeg det på jobb jeg. men har ikke tid før eventuelt mandag. kanskje søndagskveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid skal det være noe rett før treff : bh : : bh :

Har et hjullager som har tatt kvelden nå, skulle absolutt ha bytta dette før kommende Torsdag før avreise til Mo i Rana :o Deler kan jeg stille med selv, men lageret er pressa og sånt utstyr har jeg ikke..

Noen som føler seg kallet?

Jeg har. Har også funnet ett som er gåent : gråter :

Men da må du finne radiator til meg, min er helt kaputt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se den andre tråden, godt mulig vi kan ordne noe der ;) Må skaffe lager først da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette settet fra biltema der man skrur ut pressede hjullager. Har også bra utstyr til å tæsje av ytterringen som blir sittende igjen i hjulnavet. Da slipper man også å ut med fjærbeinet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det lyst ut, handla lager og har fått låne lokale av Ole og Verktøy av Julian! Giver løs i morgen med stor iver! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.