Landsdekkende bilbeltekontroll (Statens Vegvesen)

Anbefalte innlegg

Rettelse: Om de hadde prioritert biler som tydelig ikke var i traffikksikker stand, fremfor biler som man kan se er entusiasteid/eid av folk som bryr seg mer om bilen sin enn den gjennomsnittlige mannen i gata gjør, så hadde det vært mye mindre farlige biler på veien;)

 

Jeg er for kontroller, men for meg virker det som at de heller prioriterer lettjente penger fremfor sikkerheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å høres ut som en dust men de gjør jo bare jobben sin..

 

Nå finnes det jo noen unntak der de er ETTER folk for å ta de, noe som heller jeg ikke synes noe om.

 

Har fått mine både setebelte og farts bøter , men det er jo bare å få betalt det og forstå att enn har gjort en feil.

 

De hjelper oss tross alt å passe på vårt eget liv.

 

vet de bare gjør jobben sin, men å kjøre 2biler etter en for å se om alt er i orden(tar da utgangspunkt i at Andrè kjørte S8'en sin) er rett og slett IDIOTI og hvertfall når det er en bil som ikke ser sliten ut/grise senka og med dekk/felg som stikker en meter utenfor hjulbuen.

 

men setebelter, teknisk kontroll og slikt er jo greit over holder du ikke loven og blir tatt for det DITT problem men og forfølge og sperre inne bilen når den stopper for å se på denne ER for drøyt DA får de i det minste ha blå-lys på taket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så enkelt som ikke å stoppe om de kommer etter deg sånn uten videre, har selv fått de etter meg, men jeg stopper ikke med mindre det er blålys inne i bildet.

 

Ja, de gjør bare jobben sin, men jobben dems er ikke å kjøre etter folk å stoppe de slik som flere her inne har opplevd.

 

Å ikke stoppe for kontroll langs veien blir jo selfølgelig noe helt annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.