#1 Skrevet August 12, 2011 Lager tråd her å Fikk forespørsel om å ta en Passat som trengte veldig hjelp. Det jeg har brukt. Vask: Autoglym Såpe Bilberry felgvask Megs felgbørste Prikkbort Clay Polering ++: Megs 105 på roterende Megs 83 på Rotedende Sholl S30+ på DA CG Cream Glaze CG Jetseal 109 2 lag med CG 5050 voks Megs plastfornyer ClearKote Quick gloss på dekk SW felgvoks på felger og rails Megs Metalpolish på all krom har sikkert glemt noe men men Litt før og mellom bilder Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2011 Ser meget bra ut: ja : Svart bil er en fryd å polere, sett bort ifra at hologrammene synes desto lettere:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2011 Takker Enig ble faktisk ikke noe på denna merklig nok Ska ta min neste uke tenker jeg så får vi se om den bli no bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2011 Ett flott løft på en bil som virkelig trengte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2011 Ja ble endel bedre prøve å ta litt fler bilder nå neste S&S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...