#1 Skrevet August 12, 2011 skulle hatt nye klosser og skiver rundt hele bilen siden det piiiiper og servicelampa har begynt å blinke når jeg starter bilen, jeg har ikke plass her jeg bor til å bytte og lurte på om noen har det? og evt kan hjelpe meg å bytte? og mulig hjelpe meg å bestille, man får selvfølgelig betalt for jobben om noen er keen på det! eller er det ett verksted som dere anbefaler? skulle helst ha blitt byttet igår!.. bilen er da en a4 stv 98 tq skrik ut om noen gidder=) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2011 Ja,kan hjelpe deg men flytter ikke oppover før på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2011 Angående deler kan jeg anbefale http://www.seekpart24.com Sender fort og har utrolig bra utvalg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2011 Ja,kan hjelpe deg men flytter ikke oppover før på mandag takk men har allerede funnet en som kan gjøre det=) men takk for tilbudet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...