#1 Skrevet August 12, 2011 Var på ferietur til Sverige nå og underveis fikk jeg problem med klimaanlegget, dvs. det sluttet å blåse kald luft inn i kupeen. Var innom et verksted og fikk lest ut feilkoder med VAS, fant noe rusk med en spjeldmotor(?) kalt V71. Tror det var trykkspjeldmotor. Noen som vet om dette er vanskelig å bytte ut? Hvor er den plassert? MVH Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2011 Tips; Kjør en grunninnstilling før du river ut dashen for å bytte deler. Er du heldig, er det nok. Ser du har oppgitt Fiskå som bosted. Fiskå i Strand kommune? Isåfall holder jeg til i Årdal, og har vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2011 Det er Fiskå på Sunnmøre. Hvordan gjør man en slik innstilling?? Må man ha vag-com til det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2011 Det er Fiskå på Sunnmøre.Hvordan gjør man en slik innstilling?? Må man ha vag-com til det?? Okay. Tenkte bare hvis det var Fiskå "her", så kunne jeg hjulpet deg. Har ikke fremgangsmåten i hodet, men er ganske enkelt i grunn. Gjorde det på Passaten min og fikk vekk diverse feil-meldinger. Må ha vag-com ja, eller en god venn som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2011 Ofte hjelper det å grunninnstille hele klima. I midt tilfelle så røyk først v71, så v76 og til slutt v85.. mangler vell bare en nå, mener på det er 4. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2011 Ok, skal prøve det. Har bestilt vag-com nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...