Feil ved intriørlys og sentrallås - A6 4b

Anbefalte innlegg

hei

jeg tror jeg gjorde noe skikkelig dumt i a6`n min

skulle koble cd-spilleren sånn at den slo seg av sammen med teninga

men måtte legge nye kabler så tok strøm fra under sparkedeksele der satt det fire sånne strøm punkter ell hva jeg skal kalle det 3 røde som var konstant strøm og en gul som går på teninga.

men så når jeg kom hjem fra jobb idag så skulle jeg låse bilen så skjedde det ingenting når jeg trykka på nøkkelen. også har jeg ikke lys rundt knappene inni bilen eller noe lengre.

ps gikk to sikringer 1 40amp og en 25amp. mulig det har gått flere skal sjekkes i morgen :D

noen som har noe tips????

takk for svar......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei :D

det var en sikring som røyk så jeg får ikke låst bilen eller åpna den med knappene på nøkkelen men de knappene på fører døra fungerer og alle fungere hvis jeg bruker nøkkelen i bagasje lokket???

noen som har vært borti dette?

mhv Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vannlekkasje? mener og huske at sentral lås styringa ligger under gulvet på fører sida.

Eg hadde vannlekkasje på min for noken år siden, da låste den seg opp og igjen å alarmen gikk når eg kjørte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.