#1 Skrevet August 12, 2011 Har en grei rustfri forskjerm som har feil dørlist i forhold til hva jeg trengte. Selges for kostpris 500kr Bør hentes, frakt kommer evt i tillegg. Bilder kan sendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2011 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2011 Ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2011 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2011 Ingen som trenger skjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2012 Ingen som trenger forskjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg trenger såklart til høyre side-_- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2012 Er det feil dørlist til min 1991 S2 Coupe også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2012 Har du ovalt audi emblem som sitter utenfor lista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2012 Er ovalt emblem _på_ lista på min mener jeg ganske sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Dette er typen som har veldig smal list, også sitter ovalt audi emblem noen cm utenfor selve lista.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2012 Løfter opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2012 Denne ligger fortsatt i veien her.. 350kr noen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 14, 2012 Hvordan er denne mtp. sinkslipp og rust? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2012 Lenge siden jeg har kikket på den faktisk, men mener å huske at den var veldig fri for rust. Hvis du sender meg tlf nr / mail så kan jeg sende over noen bilder?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2012 Har du solgt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2012 Har du solgt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2012 Den er ikke solgt nei, har vært i sponsormøte i dag så har ikke fått tatt bilder. Skal få tatt det og sendt til Andreas i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 22, 2012 Mulig du får solgt den til min sønn, så ta kontakt med Kim på 46430296. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2012 Legger like gjerne ut bildene her jeg, i tilfelde flere skulle være interessert i å se. De er nokså fri for rust, litt bak nedre lista der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...