#1 Skrevet Mars 28, 2005 Har noen kjennskap til om dette er ett originalt RS4-ratt? Eller er det bare ett standard sportsratt med skinntrekk/flocking? Tror jeg har sett det i noen tidlige bilder fra RS4, men er kanskje noen som veit noe mer. Veit det er et litt dårlig bilde. Mente jeg hadde ett annet også, men fant det ikke i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2005 Det ser ut som rattet fra RS4 Plus, Walter W. her på forumet har satt et slikt i sin RS4. Litt tykkere enn originalen såvidt jeg skjønte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 Får vel dette rattet til andre biler også? Har vel ikke noe med RS4 plus å gjøre.. arrester meg hvis jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Får vel dette rattet til andre biler også? Har vel ikke noe med RS4 plus å gjøre.. arrester meg hvis jeg tar feil Godt mulig man får dette til andre biler også, men RS4 pluss er iallefall levert originalt med dette... Det som står på W.W. sin er originalt RS4 pluss ratt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2005 Da går det med andre ord å bestille dette? Hva slags bil er RS4 Plus? Er det bare en litt mere utstyrt RS4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...