#1 Skrevet August 13, 2011 Har fått tak i en meget støken 1'er.. Satt på Rota RB 8x15 forrige helg, men etter det har det kommet en ulyd ved høyre side forran.. Hører lyden når jeg kjører rett frem, og i venstre svinger. Og jeg syntes lyden forverrer seg når jeg har kjørt den varm. Hørte ikke lyden når jeg hadde på de andre felgene (13" med 175/65 gummi). Lyden kom etter første kjøretur med de nye felgene... Forslag til hva dette kan være? Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2011 caliper har kontakt med felg f.eks? siden det kun skjer på ene felgsettet mener jeg evt bremseskjold den kan ha kontakt med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2011 Ja, det kan hende! Får gå ut å sjekke det Men hvordan er det med hjullager f.eks? Men hvis hjullager er gåent, burde jeg jo ha hørt det med de 13" felgene også!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2011 jo:) 5 tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2011 Vil se bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2011 jo:) 5 tegn 5 Tegn? Og hva er tegna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2011 Vil se bilde.... Kan prøve å få ut noen bilder i kveld Men nå skal jeg ut å se om jeg finner ulyden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2011 Jo, du burde høre hjullageret også på originale hjul, men det nye store kan ha en ET som gir større belastning på hjullageret, og dermed gjøre lyden mer hørbar. Hvis det er f.eks. venstre hjullager så burde lyden bli forsterket i høyresvinger (mere belastning på venstre hjul) mens den blir nærmset vekk i venstresving, da det er lite vekt på hjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2011 Ja, det er klart ja... Har vært ute å sett på det nå, og det er ikke noe som subber i kalippere eller noe.. Alt går helt fritt. Så det må kanskje være 1.stk dårlig hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...